6.03.2018 Nagłośnienie
Treść
Kamionka Wielka, 6 marca 2018 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wynajem nagłośnienia wraz z obsługą podczas imprezy plenerowej „Lato w Dolinie Kamionki” w dniu 8 lipca 2018 r.
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Gminny Ośrodek Kultury w Kamionce Wielkiej, 33-334 Kamionka Wielka 5, NIP: 734-27-60-692, e-mail: gok@adres.pl
II.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem oferty jest wynajem nagłośnienia wraz z transportem na plenerową imprezę „Lato w Dolinie Kamionki” w dniu 8 lipca 2018 rok,
zabezpieczenie techniczne imprezy oraz montaż i demontaż urządzeń, obsługa techniczna w celu zabezpieczenia nagłośnienia wykonawców na imprezie „Lato w Dolinie Kamionki” (Zespół Regionalny „Skalnik”, Zespół Śpiewaczy „Kamionczanki”,Orkiestra Dęta z Mystkowa, Andrea Lattari, Kabaret Góralski „Truteń”, Kapela Ciupaga, Zespół „KrucaBanda”).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Nagłośnienie: system nagłośnieniowy minimum trójdrożny, stereo, o skuteczności minimum 100dB SPL, mierzonej przy konsolecie FOH. Zestrojony fazowo i nieskompresowany. Preferowane systemy: LAcoustics, JBL, D&B, Nexo, EAW, NAW, Meyer, ElectroVoice, CODA. Konsoleta FOH renomowanej firmy: Digidesign Venue, Soundcraft Vi, Allen&Heath iLive 144/DLive, Yamaha M7CL/QL5/CL5, Midas M32 oraz seria PRO, DIGICO. Nagłośnienie dalekiego pola, zawierające m.in. cyfrowe końcówki mocy, stoły mixerskie, procesory, kamery pogłosowe, korektory, system monitorowy – 7 torów, mikrofony pojemnościowe, bezprzewodowe i dynamiczne. Nagłośnienie o mocy min. 2x5kW stacjonarne jednorodne);
Dla realizacji zamówienia niezbędna jest pełna i profesjonalna obsługa techniczno-akustyczna przez minimum 2 osoby.
Integralna częścią opisu przedmiotu są szczegółowe ridery zespołów: Adrea Attarii, Kapeli Ciupaga, Kabaretu Truteń i zespołu KrucaBanda.
Rider Techniczny Andrea Lattari
Ze strony artysty:
01 MIKROFON BEZPRZEWODOWY SHURE 58,
01 ODSŁUCH BEZPRZEWODOWY LD SYSTEMS DWA WEJŚCIE STEREO CANON KANON LUB JAK JAK
KOMPUTER DWA WEIŚCIE STEREO KABLE JAK JAK
01 MONITOR SCENICZNY (tak jak monitor odsłuchowy)
PODŁONCZONY KABLEM HD DO KOMPUTERA
Ze strony firmy nagłosnieniowej:
D BOX – PRZEDŁURZACZE 1 STATYW
NAGŁOŚNIENIE I ŚWIATŁA
2 KABLE KANON KANON MIKROFONICZNE
2 KABLE JAK JAK.
Rider Techniczny Kapeli Ciupaga
SYSTEM NAGŁOŚNIENIOWY
Minimum trójdrożny, stereo, o skuteczności minimum 100dB SPL, mierzonej przy konsolecie FOH. Zestrojony fazowo i nieskompresowany.
- zainstalowany symetrycznie w stosunku do sceny i widowni, w sposób zapewniający optymalne i równomierne nagłośnienie widowni oraz minimalizację odbić od ścian lub innych obiektów
- przy planowaniu rozłożenia systemu należy uwzględnić charakter oraz ilość i rozstawienie instrumentów i zminimalizować wpływ nagłośnienia frontowego na scenę. Montowanie systemu w oknie sceny, lub na scenie jest niedopuszczalne.
- front fill (matryca zawierajaca L+R). W przypadkach niewystarczających konieczna będzie możliwość dodatkowego wzmocnienia wokalu w front fillu np przez regulowaną wysyłkę wokalu)
- w przypadku koncertów plenerowych oraz większych przestrzeni zamkniętych bezwzględnie wymagana jest konfiguracja basu w trybie cardioid
- preferowane systemy: LAcoustics, JBL, D&B, Nexo, EAW, NAW, Meyer, ElectroVoice,
CODA, nie akceptujemy aparatur „zrobionych na wzór... podobnych do...”
- odpowiednio dobrane wzmacniacze do zasilania elementów systemu frontowego na
presetach fabrycznych
- uziemiony, wolny od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych zakłóceń utrudniających prawidłowe nagłośnienie koncertu
- o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni/pojemności widowni: 1kW / 100osób /
strona
- gotowy do pracy przed planowaną godziną rozpoczęcia montażu backline zespołu, tj.
zainstalowany, skonfigurowany, uruchomiony, sprawdzony i wstępnie dostrojony
- realizator zastrzega sobie prawo do wglądu w ustawienia procesora sterującego systemem.
- zasłonięcie głośników wchodzących w skład systemu jest dopuszczalne wyłącznie za
pomocą tkaniny, której tłumienie nie przekracza 1 dB w całym paśmie akustycznym.
KONSOLETA FOH
-konsoleta renomowanej firmy: Digidesign Venue, Soundcraft Vi, Allen&Heath iLive
144/DLive, Yamaha M7CL/QL5/CL5, Midas M32 oraz seria PRO, DIGICO.
- nie akceptujemy konsolet Behringer (oprócz X32), Peavey, Mackie, Spirit, Yamaha seria GA;
- powinna być umieszczona wraz z peryferiami na stabilnym podeście o wysokości nie
przekraczającej 0,5 m, w osi symetrii sceny i nagłośnienia, w odległości od sceny
przynajmniej równej odległości między stronami systemu nagłośnieniowego, optymalnie w
połowie długości widowni;
- nie może być umieszczona z boku widowni, na balkonach, we wnękach, za szybą lub w
jakikolwiek inny sposób uniemożliwiający kontrolę dźwięku w trakcie prób i koncertu;
- wyposażona w minimum 24 wejścia mono, 4 wejścia stereo, 4 grupy stereo;
- każdy kanał konsolety musi posiadać regulowaną czułość wejścia, zasilanie phantom +48V,
tłumik 20dB, gniazdo insert, filtr górnoprzepustowy, czteropasmowy EQ, 4 x aux post fader,
przełącznik fazy.
- gotowa do pracy przed planowaną próbą zespołu: skonfigurowana, opisana (kanały, auxy).
- efekty przygotowane w sposób następujący: FX1 ROOM, FX2 HALL, FX3 TAP Delay
- zabezpieczona przed dostępem osób postronnych;
- przy koncertach plenerowych powinno być przygotowane zadaszenie stanowiska FOH, o ile
to możliwe, używane jedynie w konieczności wywołanej warunkami atmosferycznymi
- podłączony przewód jack stereo 3,5mm
- komunikacja talkback FOHMON-scena mikrofon Shure SM58S
SYSTEM MONITOROWY – 7 TORÓW
- sprawdzony i dostrojony przed próbą (line check, equalizacja torów)
- koniecznie wymagany doświadczony monitorowiec w trakcie próby oraz w trakcie koncertu
- mikser monitorowy minimum 24 kanały, usytuowany na poziomie sceny w sposób
zapewniający kontakt wzrokowy realizatora monitorów z muzykami;
- 7 torów monitorowych: 1x system douszny (przywozi zespół), 6 x wedge
- wedge powinny być identyczne na driverach minimum 12’’. Preferowane: L’acoustics seria
X, Turbosound TFM212, Martin LE400C, HK Audio SM112II, Meyer MJF212, D&B Max
- 7 niezależnych equalizerów tercjowych o uznanej reputacji (Klark, Ashley, DBX)
- na scenach szerszych niż 8 m dodatkowy tor monitorowy stereo + 2 pełnopasmowe
monitory po bokach sceny (sidefill), o mocy min. 1,5 kW RMS każdy, zawierające głośniki 15”
- odpowiednio dobrane wzmacniacze do zasilania elementów systemu monitorowego na
presetach fabrycznych
- odpowiednia ilość kanałów wyłącznie do dyspozycji zespołu (nie dotyczy konsolet cyfrowych);
- komunikacja talkback MONFOHscena.
ZASILANIE APARATURY DŹWIĘKOWEJ, OKABLOWANIE, SCENA
- wszystkie elementy aparatury dźwiękowej, tj. systemy frontowy i monitorowy, konsolety,
peryferia, backline, muszą być zasilane z jednego źródła, umożliwiającego wystarczający
pobór mocy, adekwatny do zainstalowanej aparatury, bezwzględnie z dodatkowym
przewodem ochronnym;
- ze źródła niezależnego od zasilania oświetlenia scenicznego;
- urządzenia zasilające: piony, rozdzielnie, kable, itp. muszą posiadać aktualne atesty,
dopuszczające je do eksploatacji;
- 2 punkty zasilania backline, zaznaczone na planie sceny;
firma
- zapewniająca zasilanie energetyczne bierze na siebie odpowiedzialność za
bezpieczeństwo elektryczne wykonawców, realizatorów i techniki zespołu oraz sprzętu
podczas prób i koncertu;
- wszystkie połączenia sygnałowe powinny być prowadzone w sposób symetryczny przy
użyciu kabli XLR dobrej jakości.
- trasy kablowe, elementy konstrukcji sceny, oraz wszelkie elementy mogące stanowić
zagrożenie zdrowia lub życia, powinny być oznaczone i przygotowane w sposób właściwy i
zapewniający bezpieczeństwo.
OBSŁUGA
- zespół zapewnia swojego realizatora dźwięku FOH
- przez cały czas trwania próby i koncertu wymagana jest obecność doświadczonych i
kompetentnych: inżyniera systemu nagłośnieniowego/realizatora FOH, realizatora monitorów
(bardzo ważne).
Input list Ciupaga
Lp - instrument – mikrofon - insert – własny mikrofon – uwagi
1 cajon in Shure Beta 91A comp +
2 cajon OH Shure sm 81 comp krótki statyw
3 kontrabas I DPA 4099B comp
4 kontrabas II XLR comp pickup
5 altówka I ATM 350 +
6 altówka II ATM 350
7 cymbały L sm 81 / sm 57
8 cymbały R sm 81 / sm 57
9 akordeon ATM 350 comp
10 skrzypce L ATM 350 +
11 skrzypce C ATM 350 +
12 skrzypce R ATM 350 +
13 e gtr sm 57 / e906 comp krótki statyw
14 voc kontrabas I sm 58 comp
15 voc cajon sm 58 comp
16 voc akordeon sm 58 comp
17 voc altówka II sm 58 comp
18 voc kontrabas II sm 58 comp
19 voc skrzypce L sm 58 comp
20 voc skrzypce C sm 58 comp
21 voc skrzypce R Beta 58 / sm 58 comp
FX1 room
FX2 hall
FX3 tap delay
2. Miejsce realizacji wydarzenia: Kamionka Mała (stadion), gmina Kamionka Wielka. Termin realizacji wydarzenia: 8 lipca 2018 r, w godzinach 15:00 – 24:00 (gotowość techniczna na godz. 14:30).
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
1. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem sprzętowym i osobowym do wykonania zamówienia.
2. Wykona przedmiot zamówienia w terminie.
3.Rozliczy się z Zamawiającym na podstawi e faktury VAT/ rachunku wystawionej po realizacji przedmiotu zamówienia.
4.Przyjmie zlecenie przedmiotowego zadania w formie pisemnej umowy między Zamawiającym, a Wykonawcą.
V.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1).
Oferta powinna być:
a)opatrzona pieczątką firmową,
b)posiadać datę sporządzenia,
c)zawierać adres oferenta, numer telefonu, numer NIP,
d)być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim,
e)podpisana czytelnie przez Wykonawcę,
f)zawierać wszystkie wymagane załączniki
Do oferty obowiązkowo należy dołączyć :
1.Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
2. Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze (załącznik
nr 3),
3.Szczegółową kalkulację kosztów wskazanych w for
mularzu oferty (załącznik nr 4).
VI.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na adres e-mail :gok@adres.pl), poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście pod adres:
Gminny Ośrodek Kultury w Kamionce Wielkiej, 33-334 Kamionka Wielka 5, do dnia 30 marca 2018 roku. Oferty złożone po terminie lub bez obowiązujących załączników lub podpisane przez osoby, które nie są do tego upoważnione nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Niniejsze zapytanie zostało opublikowane na stronie internetowej
www.gokkamionka.iaw.pl
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
VII.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 8 lipca 2018 r.
VIII.
OCENAOFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena –100%
IX.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.gokkamionka.iaw.pl
X.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy biura pod numerem telefonu 18 445 60 29 oraz adresememail:gok@adres.pl
Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje Gminnego Ośrodka Kultury do zlecenia zamówienia.
Załączniki:
1.Formularz Oferty.
2.Formularz oświadczenia Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze.
4.Szczegółowa kalkulacja kosztów wskazanych w formularzu.
Załącznik Nr 1
do zapytania ofertowego z dnia 6 marca 2018 r.
........................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Gminny Ośrodek Kultury w Kamionce Wielkiej
333-334 Kamionka Wielka 5
FORMULARZ OFERTY
odpowiadając na zapytanie dotyczące nagłośnienia imprezy plenerowej „Lato w Dolinie Kamionki”, oferuję/emy wykonanie przedmiotowego zadania:
I. Dane Oferenta :
Nazwa: ....................................................................................................................
....................................................................................................................
Adres: .........................................................................................................
....................................................................................................................
Nr telefonu/faksu: ...................................................................................................................
Internet: http:// ....................................................................................................................
e-mail: ......................................................@..........................................................
REGON .....................................................; NIP .......................................
II. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe
1.Oferuję/emy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
-netto złotych: ..............(słownie:..............................................................
…………………………………………………………………………………)
-brutto złotych:..............(słownie:..............................................................
.................................................................................................................)
- w tym podatek VAT w wysokości ........%, to jest w kwocie: ................zł słownie:.....................................................................................................
.................................................................................................................)
2.Deklaruję/my ponadto termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami podanymi w zapytaniu ofertowym.
3. Oświadczam/y, że:
-zapoznałem/liśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę/simy do niego zastrzeżeń,
- w razie wybrania mojej/naszej oferty zobowiązuję/emy się do podpisania umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
4.Ofertę niniejszą składam/y na kolejno ponumerowanych stronach.
5.Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
-............................................................................................................
-............................................................................................................
-............................................................................................................
6.Osobą upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym w przypadku udzielenia Mi/Nam zamówienia jest:
Imię i Nazwisko: ....................................................................................
Numer Telefonu: ....................................................................................
................................ dn. ............................
...........................................................................................
podpisy osoby/osób upoważnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 2
do zapytania ofertowego z dnia 6 marca 2018 r.
........................................................
(pieczęć Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Składając ofertę w trybie zapytania ofertowego na: wynajem nagłośnienia wraz z obsługą podczas imprezy „Lato w Dolinie Kamionki”
oświadczam/y, że posiadam/y uprawnienia do wykonywania zamówienia, posiadam/y niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję/emy potencjałem technicznym i potencjałem osobowym, zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Jednocześnie stwierdzam/y, iż świadomy/i jestem/śmy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń.
....................................... dn. ............................
podpisy osoby/osób upoważnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 3
do zapytania ofertowego z 6 marca 2018 r.
........................................................
(pieczęć Wykonawcy)
WYKAZ ZREALIZOWNYCH USŁUG O PODOBNYM CHARAKTERZE
Lp.
|
Nazwa usługi
|
Rok realizacji usługi
|
Odbiorca usługi (nazwa, adres, telefon)
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
....................................... dn. ...............................................
podpisy osoby/osób upoważnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 4
do zapytania ofertowego z 6 marca 2018 r.
........................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Szczegółowa kalkulacja kosztów wskazanych w formularzu oferty
Lp.
|
Nazwa zadania Szczegółowy opis
|
Wycena (cena brutto)
|
1 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
....................................... dn. ...........................................
podpisy osoby/osób upoważnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy